Tak for den gode opmødning og debat!
Referatet fra mødet er lagt ud på hjemmesiden. Afstemninger står under 3. punkt.
I slut oktober og midt november har der også været beboerrådsmøde og kollegianerforeningsmøde. Referaterne kan læses her på siden.
Tak for den gode opmødning og debat!
Referatet fra mødet er lagt ud på hjemmesiden. Afstemninger står under 3. punkt.
I slut oktober og midt november har der også været beboerrådsmøde og kollegianerforeningsmøde. Referaterne kan læses her på siden.